Recensies·Recensies van Moon·Thriller

• Paperback
  • 9789461095183
  • Druk: 1
  • mei 2021
  • 350 pagina’s

August Byron zwijgt. Zwijgt als het graf.

Wanner Charles een opdracht krijgt om de identiteit van de populaire blogger August Byron te achterhalen, heeft hij geen idee wat hij kan verwachten. Eenmaal op het goede spoor blijkt de blogger niet wie hij had verwacht. Wanneer Charles staat te posten bij het huis van August, is hij getuige van een moord. Wat is hier aan de hand, Charles heeft geen idee in welk web hij zich heeft begeven… Kan hij zonder kleerscheuren de dans ontspringen of heeft de liefde hem in zijn greep. Voor hij het weet heeft het web zich om hem heen gesponnen en is er geen ontsnappen mogelijk.

“Zoek …..en je zult gevonden worden”

Heleen van den Hoven, wist mij in haar eerdere boeken al enorm te verrassen, net als haar debuut Het Carpa-Complot bevat ook deze thriller veel rand- informatie en weet zij de Tango op heel originele manier te verweven in het spannende verhaal. De karakters zullen de lezer niet onberoerd laten, je kunt niet anders, je empathische vermogen wordt danig op de proef gesteld. De karakters blijken stuk voor stuk allemaal geheimen met zich mee te dragen waardoor ze je het hele boek door blijven boeien.

Origineel en Uniek

Van den Hoven weet de lezer met haar plotwendingen en onverwachte verhaallijntwisten enorm op het verkeerde been te zetten, hierdoor blijkt weg leggen al snel niet mogelijk. De verhaallijn is aangrijpend, spannend en vol verrassingen, een ideale thriller waar je je even helemaal in kunt verliezen. Dit gevoel zal je blijven houden het hele verhaal door, tot de plot, de plot zet je op het puntje van je stoel, hopend op de afloop die jij in je hoofd hebt, maar van den Hoven weet je tergend naar de eindstreep te trekken. Dit zal je op scherp zetten. En spetterend einde van een heerlijk thriller die wat mij betreft zo in mijn lijstje van top boeken van 2021 mag plaatsnemen

“Een thriller met vele extra`s, eentje die je op het puntje van je stoel trekt en niet onberoerd laat. Een ware Mustread.”

Lieve leesgroet Moon Kager